Naam van het bedrijf
Repelsteeltje-Fashion
Geregistreerd kantoor
Kledingreparatie & Fournituren Repelsteeltje
Contactgegevens
Nieuwe Boteringestraat 39 9712 PH Groningen
Tel & Whatsapp : 050-3144260
Mail: repelsteeltjewinkel43@gmail.com
info@repelsteeltje-fashion.nl
Bedrijfsidentificatienummer
02053502
BTW-nummer
NL002154489B69
1: Toepasselijkheid
2: Identiteit van de ondernemer
3: Aanbod en prijzen
4: Levering
5: Overeenkomst
6: Betaling
7: Retourneren en herroepingsrecht
8: Garantie
9: Registratie
10: Privacy verklaring
11: Copyright
12: Klachtenregeling
1: Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden van Repelsteeltje-Fashion zijn van toepassing op alle overeenkomsten , die een consument of bedrijf met de verkoper ten aanzien van de verkoop die is weergegeven in de online winkel sluit.
2: Identiteit van de ondernemer
Repelsteeltje-Fashion
Nieuwe Boteringestraat 39 Groningen 9712PH Nederland
Tel: 050-3144260
BTW: NL002154489B69
KVK: 02053502
info@Repelsteeltje-fashion.nl
3: Aanbod en prijzen
Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.
De beschrijving van het aanbod is voldoende om een goede beoordeling door de consument mogelijk te maken.
Vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
De afbeeldingen en gegevens in het aanbod zijn een indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Voor kleurverschillen tussen foto's op het internet en de geleverde artikelen is de ondernemer niet aansprakelijk.
Kleurafwijkingen en verschillen in de structuur van de artikelen zijn onvermijdelijk en bevestigen geen gebrek.
De opgegeven prijzen door de verkoper zijn definitief en inclusief de wettelijke BTW.
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk-en zetfouten.
Voor de gevolgen van druk-en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Bij druk-en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het artikel volgens de foutieve prijs te leveren.
Indien van toepassing , worden de extra levering en verzendkosten naast het artikel in de berekend.
4: Levering
Levering zal gebeuren , tenzij anders is overeengekomen , naar het door u opgegeven afleveradres.
Het risico van verlies of beschadiging van de artikelen berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument , tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen , zelfs bij een deelleveringen.
Wanneer het transportbedrijf de verzonden artikelen terug naar de verkoper stuurt , omdat levering aan de klant niet mogelijk was , draagt de klant op voor de kosten van de mislukte levering.
De verkoper zal alle redelijke inspanningen leveren om de artikelen te verwerven. In geval van niet-beschikbaarheid of slechts gedeeltelijk beschikbaarheid van het artikel , zal de klant onmiddellijk op de hoogte worden gesteld en dient terugbetaling of vergoeding onmiddelijk.
5: Overeenkomst
De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Met een e-mail is een bevestiging van de koopovereenkomst gesloten.
6: Betaling
Voor zover niet anders is overeengekomen , dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan.
De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens aan de ondernemer te melden.
7: Retourneren en herroepingsrecht
Bij de aankoop van artikelen heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel door de consument.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het artikel en de verpakking. Hij zal het artikel slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het artikel wenst te behouden.
Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt , zal hij het artikel met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk-in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren , conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen , na ontvangst van het artikel , kenbaar te maken aan de ondernemer.
Het kenbaar maken dient de consument te doen middels een mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het artikel binnen 14 dagen retour te sturen.
De consument dient te bewijzen dat de geleverde artikelen tijdig zijn teruggestuurd , bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
Indien de consument een bedrag betaald heeft , zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk , doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping , terugbetalen.
Hierbij is wel de voorwaarde dat het artikel reeds terug ontvangen is met een bewijs van terugzending. Indien de klant na afloop van de genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht , het artikel niet aan de ondernemer heeft teruggezonden , is de koop een feit.
De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod , althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst , heeft gemeld.
8: Garantie
De garantie op de geleverde artikelen is in overeenstemming met de wettelijke bepaling en heeft een duur van 2 jaar wettelijke garantie vanaf de datum van verzending van de artikelen.
De garantie vervalt indien de consument het artikel , wast , knipt , of op andere wijze de oorspronkelijke toestand verandert.
9: Registratie
De klant dient de registratie te bevestigen op www.Repelsteeltje-Fashion.nl
Daarbij gaat de klant akkoord met onze algemene voorwaarden.
10: Privacy verklaring
Persoonlijke gegevens zijn alleen voor de uitvoering van de overeenkomst.
11: Copyright
Niets uit deze website/shop mag worden gekopieerd , gereproduceerd of gebruikt worden zonder toestemming van
www.Repelsteeltje-Fashion.nl
12: Klachtenregeling
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer , nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.
Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt , wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer.
©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.